Green In Action Award

green action awardsNije mogao da osvane lepši dan! Saznanje da je naša škola dobila počasno priznanje – drugoplasirana u ovogodišnjem Green in Action Award učinilo je da me osmeh ne napušta celog dana. Zašto? National Green Week je godišnji događaj u organizaciji Green Education Foundation (GEF) koja broji preko 9 200 članova (škola) i više od 5 miliona učenika Sjedinjenih Američkih Država. Otkud onda mi u takmičenju? Duga je to priča… Ono što je najvažnije je da se Srbija i Evropa može ponositi projektom koji su realizovali ovi mališani.

Čestitke na održivosti obrazovanja lično mi je uputila Victoria Waters, generalni direktor GEF-e. Nagrađena sam GEF Institute’s Sustainability Professional Certificatom u vrednosti od $500.
Neko je, konačno, prepoznao moj trud!

Ovogodišnji pobednici su Zeleni tim 3. razreda Osnovne škole “Mendham Township” iz Morristown, Nju Džerzija. Sve čestitke!

Categories: National Green Week 2013 | Ostavite komentar

Kretanje članaka

Ostavite odgovor

Blog na WordPress.com.

